2008-03-22

Layouter

ja nu ni ska ni få se lite nya layouter :-D Igår å idag har två av mina LO:s visats på scraputmaningen och jag har även gjort klar ännu en LO till cybercropen inne på scrappiz.

Först ut är layouten som jag gjorde till Cybercropen, till utmaningen "Scrap Kort-skiss" En skiss som man antingen fick göra en LO till eller ett kort, jag gjorde som sagt en LO.

"080126"
image583
Idén att ha datumet som rubrik har jag tagit från Pylle. Man ju så många kort som inte är från nått speciellt tillfälle å då kan man ju alltid göra så :-)

Alla papper är från "Basic grey - sugared", hela den serien har kommit in till scrapbookbutiken!



Sen kommer en LO som jag gjorde till scraputmaningen, utmaningen var att scrappa i vitt, rött och svart:

"Ibland känns vardagen gråare än vanligt"
image584
Denna LO är i 8*8 till min BoM. Journaling under under fotot. 


Å så en till till scraputmaningen men denna är till en skissutmaning:

"Åka Kana"
image585

På denna har jag använt "Prism - kraft" som bas å jag äääälskade det! Jag har tydligen snöat in på dessa hjärtan från Heidi Swapp ;-) det prickiga pappret är ett "Sassafras lass - owl Pals"



Ja de var alla LO:s för denna ågngen men de räcker väl ;-) Nu ska jag fortsätta med bakningen, vi har ju 2års kalas imorgon :-o ojojoj å jag har inte ens slagit in presenterna :-o 


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...