2008-03-06

grrrr blir så arg

ååååå idag var jag iväg på lite ärenden på eftermiddagen eftersom tildan var piggare så vi kunde ut på lite :-) bland annat så handla vi frimärken på OKQ8. En massa frimärken om jag säger så för de går ltie när man har webbutik ;-)

När jag stod där så krånglade kortläsaren massor, det tog skit lång tid å tillslut kom kvittot ut men då stod det att de var nå fel så jag skulle skriva under åxå annars räcker de ju att trycka koden. 

Å nu nyss gick jag in för å kolla hur mycket pengar jag har på det kontot för å se om jag har råd med en nya vardagsrumsmatta som jag är kär i. å vad har hänt!!!!! jo de har dragit summan två gånger så nu är mitt konto på minus! INTE kul speciellt inte eftersom jag inte har kredit på mitt konto så nu kommer banken draövertrasseringskostnad åxå :-( 


Ringde på engång dit nu ikväll för å se om de kunde fixa det nu på nått vis, de har ju öppet fortfarande men jag skulle komma ner imorgon förmiddag då chefen var där, en jäkla tur att jag KAN komma ner på förmiddagen imorrn då! alla kan inte komma ifrån hur lätt som hellst mellan 10 och 14 om man inte offrar sin lunch då kanske :-( 

Jag som har nog å göra imorrn med tanke på att jag vabat hela veckan så har ju jobbet skjutits ihop till en tjock sörja som borde rensas upp imorrn :-( å nu har vi dessutom kommit fram till att tildan blir hemma imorrn åxå hur ska detta sluta?


Vi TROR att vi vet varför tildan haft feber denna vecka å vägrat ätit å varit otroligt gnällig, hon är inge "sjuk" i övrigt, inge hosta eller ngt men hög feber, liiiite lite snor, vägrar äta, biter på händerna, ja ni som ahr barn hör ju...det är TÄNDER

Varenda jäkla gång hon får tänder så pågår det i veckor å är hur jobbigt som hellst för henne, hon fick första tanden efter hon var 1 år gammal och sen tog det månader innan nästa kom å hon har fortfarande bara 12st. Detta verkar bero på ett väldigt hårt å starkt tandkött, jobbigt nu när tänderna ska komma igenom men säkert bra rent hälsomässigt senare i livet.


Inge nytt å visa precis just nu men kanske imorrn, ja imorrn kommerj ag kunna visa en lo om jag orkar/hinner uppdatera bloggen vill säga ;-)


ett par kort kan ni ju få kika på då:

image549

image550



Nu harj ag blivit utkickad av blogg.se massor av gånger så nu orkar jaginte skriva nå mer, men de blev ju ganska långt iaf :-)



///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...