2008-03-13

Bara för att...

Har gjort en LO till en tävling inne på PappochScrap, tävlingen gick ut på att inspireras av denna hundfodersäck:

image562

Lite annorlundaå kul tävling tyckte jag :-D inte så ofta jag ser inspiration i djurmat ;-) kanske ska börja inspireras av kattens mjukmat :-p Jag inspirerades mest av färgval, genom att använda kraft som grund som dserut som säckens färg och sen inspirerades jag även av fotots (hundens) och journalingens placering och lite mer från själva upplägget. 

Å så till min LO "Bara för att..."
image563

Journalingen:
 
"Alla kort är inte från något särskilt tillfälle eller föreställer någto speciellt men jag gillar dem, vill scrappa dem, är glad för dem.... Bara för att det är ett foto av dig, Matilda! Äskar dig////Mamma"

På denna LO har jag lyckats gjort av med gamla papper och dekos, det turkosa mönstrade är ett Cosmo cricket - wanted som jag köpte för 1,5år sen, overlayen var små spillbitar sen en gammal LO som jag pusslat ihop, rubons från fancy pants och My minds eye, journalingblad från making memories. Lite band från resonable ribbons och häftklamrar från dollar store ;-)
Rubriken är utstansat med QK-studio classic som jag 3D-lackat.



nu ska här jobbas

////Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...