2008-03-12

Sova

mmmm godmorgon, jag har sovit tills nyss å GUUUD vad skönt de var, Tildans farmor har haft henne över natten å jag kan då definitivt säga att det behövde jag. Har varit så mycket på senaste tiden så nu fick jag äntligen en lugn förmiddag att baradega på :-p 

Att jag å Elin kom hem närmare kl tolv inatt gjorde ju saken inte bättre för min trötthet heller ;-) vi har hem tillAsali/Åsa igår kväll å hade scrapträff, det var vi tre å goa Bitta som samlades hos Asali vid sextiden, Maria som brukar vara med var tyvärr sjuk. 

Vi fick alla jättemycket scrappat mot för vad vi brukar få gjort :-o jag har två färdiga LO:s här bredvid mig, en som var påbörjad å som jag mest gjorde finlir på och en som jag gjorde allt på igår från att välja kort till att sy korsstygn :-D Jag lockade brudarna med tävlingen på Scraputmaningen (läs i inlägget nedan för mer info) så både Pylle å Asali gjorde ett varsitt bidrag till den.


Idag var utmaningen "Fordon" utlagd på Scraputmaningens blogg å då kan jag ju visa mitt inspirationsalster som jag gjorde på det temat:

"Ett annorlunda fordon"
image561

Lite färgglad kanske :-) använde upp ltie gamla papper från SEI. För de kan va bra å rensa ur så mycket gammalt som möjligt, de layouter jag gjorde igår var åxå med mest gamla papper, alltså sånna jag köpte för 1,5år sen vissa av dem :-o Dessutom så är ju fotona från i somras åxå, skönt å få scrappa bort kort ur den där högen ;-) till denna gick det ju dessutom 4st :-D

"Fordonet" är ju alltså en åkgräsklippare, dessa är Tildan van vid här hemma eftersom min sambo har en egen firma här hemma som äsljer, reparerar och servar gräsklippare, motorsågar m.m. m.m. så rädd för motorljud de är hon inte kan jag lova!

nu ska jag äta någonting ;-)


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...