2008-03-18

Foton

Ja här kommer ltie mera foton, i brist på layouter, höll faktiskt på med en LO igår och i förrgår å det är en sån LO som tar tid men jag verkar iaf bli supernöjd med den å de känns jätebra. Den får ni se i sinom tid. 

Mycket av det jag skapar är ju dessutom till scraputmaningen så iaf på fredag och lördag kommer de lite nytt :-D men jag kan ju fresta med att Pylle la upp två nya LO:s igår :-D


I fredags var jag, Pylle och Asali hem till Pylle med våra döttrar så de fick leka å vi fick snacka skit ;-) finck jättesöta kort på deras två döttrar då:

image565

Godingarna gungar. Åsa ser du att jag trollat ;-)



image566

Vackraste ögonen, med så fina ögonfransar.


Jaghar ju lovat en RAK utlottning åxå, den kommer, inte exakt nu men den kommer snart :-D för er som missat att ni kan vinna en RAK så är det bara att kommentera i ett inläg en bit ner där man skulle säga vilken av MINA LOs som är din favorit ;-)



å jag vet nåt////Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...