2008-03-21

Mera till CC:n

ja på engång i onsdagskväll när de la ut utmaningarna till CC:n så vissste jag en sak jag skulle göra. Det är till en "Altered" utmaning där man skulle använda tyg. 

Altered betyder att man scrappar något annat än en vanlig albumsida eller ett kort. T.ex. om scrappar en burk eller en klocka eller ett minialbum eller så :-) 

Jag har ju ett ehlt gäng 12*12 album från American crafts som jag tänkt scrappa utsidan på å nu fick jag äntligen tummen ur å scrappade det bruna. Så då är 2 av 4 klara ;-) 


Framsidan:
image578

Baksidan:
image579

Detaljbild på framsidans blomma
image580

Detaljbild på baksidans rubons och blingbling:
image581

Jag har alltså använt en bit manchestertyg från en kjol som jag syde upp på gymnasiet ;-) sexigt ;-)

Jag han faktiskt med ett kort igår åxå :-o ett kort till utmaningen "Kort utan stämplade motiv"

image582

jag har klippt ut ugglan i hjärtat från ett papper från "Sassafras lass - owl pals" som heter "Flirtation". Molnpappret är från samma serie och det randiga är från "rusty pickle - choclate kisses"


Nu ska här åkas bob :-D ///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...