2008-03-07

Wellpapp


ja jag har använt Wellpapp på en LO för första gången, blev en ganska galen LO men de passar ju inte på temat ;-)
LO:n är till en utmaning på scraputmaningen som var just "Använd wellpapp". 

image557

Rosa cardstock, papper från Love,Elsie! och making memories och nått mer som jag inte vet. Rubriken är skriven med Thickers daiquiri från american crafts och emd minibubbletters från KImemories. 


Å så en uppdatering på gårdagens inlägg. Jag ringde till chefen på stationen imorse och enligt honom var det tydligen helt normalt att det drog dubbelt belopp när de hade krångel med kortläsaren, för att de skulle va säkra på å få sina pengar :-o men JAG då som ahde tänkt köpa en ny matta för mina pengar?? jag får vänta i tre bankdagar på å få tillbaka mina 550kr. Dessutom kommer ju jag få betala övertasseringsränta eller vad det heter efterosm mitt konto står på minus just nu trots att det inte är mitt fel :-( 

påpekade lite fint för denna chef att mitt konto stod på minus och att jag inte tyckte det var så kul å ha det så ända till på tisdag, då sa han att jag kudne ju ringa till banken å höra om de kunde skynda på det. ÄR DET MITT JOBB???? 

Fick lite jobbat idag genom att sambon fick vaba på förmiddagen så jag kunde sköta momsredovisningen, självklart krånglade det genom att det var redovisning för januari å dessutom hade vi sålt grejer till norge såde skulle vara utan moms å allt vad de var :-[ grrr så allt är i motlut just nu.

Tildan verkade mycket piggare på förmiddagen efter att hon sovit mycket längre än vanligt men nu är hon gnällig igen, hon fick massa välling nyss eftersom hon inte får i sig vanlig mat så förhoppningsvis går gnälligheten över ltie för vi ska åka till ELin å ester nu så vi får träffa nån å prata med en stund. 

Ha de så bra


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...