2009-03-11

BVC Edit 6 veckor

Ja det är sant, imorgon blir Edit sex veckor :-o helt otroligt, jag vill INTE att tiden ska gå öht jag vill ha henne liiiiiten, dagens vägning och mätning visade på att jag inte får som jag vill hon har en snabbt stigande kurva precis som hennes syster hade, mjölk? nä grädde har jag i tuttarna ;-)

Vikt: 4904gr
Längd: 57cm
huvud: 38,5cm

För mindre än en vecka sedan var hon 55,5cm lång ;-) så det är ingen dålig tillväxt det inte. Inte äver 5kg än iaf :-) men nästa fredag när vi ska dit på nästa koll då är hon garanterat tyngre än 5kg. Å då ska vi även ha 3års koll med Tildan, ska bli väldigt kul å se hur lång hon är :-)

Det var även läkarkoll på dagens bvc-besök, allt så bara bra ut så det finns inte så mycket å säga om det :-)

Nu ska vi försöka slänga ihop nån middag för nu kommer Fredrik hem med Matilda som varit hos sin farmor idag.


Kramar///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...