2009-03-18

Edit 1,5månad

Ja nu har ju Edit gått å blivit 1,5 månad tom :-) imorgon är det dags för första föräldragruppen på BVC, vi ska göra syskontavlor :-) Jag har ju hunnit med å fotografera Edit en hel massa och även idag innan hon skulle bada så passade jag på :-) idag fick det blir med våran bruna filt som bas :-)

här är sötnosen som alltid ställer upp på morsans fotosessioner ;-)




bonusbild från när jag gjorde iordning badvattnet, då svepte jag in Edit i "Fotobakgrunden"


Här ser man att det är en soffa där under, och hur ljuset så fint kommer ner från fönstret ovan.








Så alla ni som vill ta fina barnbilder, ni behöver inte ha massa enfärgade väggar eller annan utrustning, se er omkring i hemmet, ni har ju säkerligen massa enfärgade lakan, filtar m.m. som man kan använda. Tänk på att bygga upp med lakanet/filten lite så man inte bara får det under barnet utan även bakom och på sidan. Jag la filten i våran soffan, så att både sitsen, ryggstödet och armstödet var täckt med brunt, sen byggde jag även upp med kuddar under filten där armstödet var för att få en högre vägg där, på det viset kan man prova fler vinklar utan att få med massa störande leksaker eller dyl i bakgrunden.


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...