2009-03-03

Layouter

Nu kan jag ju visa upp ett par layouter jag gjort på senaste tiden. Först ut är en LO som gick ganska fort faktsikt, jag har längtat efter att få använda detta papper såhär efter att jag såg en LO som Carina Lindholm hade gjort i Oktober i fjol :-) sååå snyggt med snöret!

"Liten & Trygg"


Pappret med hål i är från "Crate", sen är det spillbitar. Blingswirl från Prima, hjärta från Heidi Swapp, stickers i rubriken från making memories - love notes och Basic Grey. Snöret är Floss i färgen "tan" och bakgrundspappret är canvas - java.


Sen har vi en lo till Edits album. Nu är jag igång med månads layouterna! tänk vad bra om jag kan ligga såhär i fas ;-)

"1 månad"


Papper från October afternoon, making memories och Jenny Bowlin. Hjärta från Heidi swapp, nål från making memories - love notes, rubriken är American Crafts thickers - poolside. I övrigt är det ltie band, en bit punchinella, minbrads från making memories och en journalingblad från making memories - animalcrackers ella.

På journalingbladet står det "Our baby" å sen kan man fylla i datum, ålder, vikt, längt och "new talents" alltså helt perfekt till dessa månads-los.



Alla foton är tagna av Elin/pylle :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...