2009-03-15

♥ Mina tjejer ♥

Har fått till en minifotosession på min två prinsessor, har tänkt länge fota lite finare foton på dem, både för att jag vill ham en även för att ge ett foto till min farmor :-) som fyller år i början på April. Men jag hr en känsla av att de blir fler än farmor som vill ha ett kort för de blev så söta bilder.

Hari nte haft tid å sitta så mycket vid datorn men ett par kan ni få se iaf:

Först kommer favoriten i både färg och svartvitt:












mina sötnosar :-D I helgen har det varit helt strålande väder så jag har passat på med en långpromenad och så har vi allihopa åkt en del skoter, Fredrik och Matilda har åkt riktigt mycket. På lördag kväll var vi till svärföräldrarna och fick god middag och kollade på melodifestivalen.

///H♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...