2009-03-06

BVC

Det här är en lo om Edits första BVC-besök. Ångrar att jag inte fotade Matilda med våran bvc-sköterska någon gång och därför kom jag ihåg att ha med kameran å fota ltie denna gången. Våran bvc-sköterska har betytt så mycket för oss så jag vill fortsätta å skaffa barn bara för att få träffa henne mera :-D haha

Iaf så tycker jag det är kul att ha kvar sånna här foton åt barnen så de ser vilka människor som fanns i deras liv tidigare än de kan minnas.

"BVC"


Bakgrundspappret är baksidan av ett Kaiserpapper, det röda mönstrade är ett Basic grey - marakech (stavas inte så men ni vet vad jag menar ;-) Rub-on från Basic grey, rubriken är American crafts thickers. På rubonen har jag satt några halvpärlor från Kaiser och sen 3D-lackat för extra effekt. Journalingbladet är inköpt hos Jommas lilla krypin men ajg vet inte vad de är för märke, kanske Jenny bowlin?


Idag har vi varit hos Åsa och Ellen i Annefors för att tjejerna skulle få leka av sig, det går INTE att ha en 3 åring hemma en hel dag utan aktivitet! Fotade ltie när brudarna lekte i en STOR snöhög, ska se om ni kan få se ltie senare. Edit sov istort sett hela besöket, kom in på slutet och åt en slurk.

Nu är brudarna och jag ensam hemma, jag håller på å lagar köttfärsmackor åt mig själv :-D tråkigt å laga middag åt sig själv...

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...