2009-03-03

Ny overall

Igår var jag och lilla K ner på stan för ett par ärenden, vi hade även ett par kläder som jag skulle kolla om jag kunde få byta in på Lindex då de var lite små. Hade tänkt byta till större storlek men när jag gick för å kika om de fanns kvar så såg jag denna overall. Jag har varit ute efter en ny overall till henne då hon endast har en i 56 och jag tror itne den kommer räcka hela våntern/våren som är kvar. Senast jag var in på Lindex så trodde jag denna var slut men de hade fått hem fler av den.

Så jag hade en 30% kupong på ett varfritt babyplagg plus kläder att byta in så jag betalade endast 61,50kr för denna fina overall:



Hon har en bra bit ner i benen å ut i armarna just nu men hon drunknar inte i den och den gamla satt verkligen precist nu så vi bytte på engång. Den är så mjuk å tjock å varm å go :-) för å inte tala om hur bra den matchar hennes brun/turkosa filt ;-)

Idag har hon legat ute och sovit huuuur länge som hellst, för 15 min sen rullade jag in henne för jag började fundera på om hon kanske måste vakna men nu ligger hon här inne å sover vidare istället... var väl en sån dag helt enkelt :-p

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...