2009-03-11

Scrapträff

Ja i helgen som var så var jag som sagt på scrapträff i Hudiksvall, ca 10 mil norr om där jag bor. Jag fick sällskap i bilen av sötaste Annika och så hade vi ju Edit med oss såklart :-) Edit sov hela bilresan både dit och hem så det var lugnt.

Min lilla söta dotter är ju så otroligt snäll så hon åt och sov och däremellan så var hon nöjd med att bara ligga å kika på lampor i vagnen :-) det var inte många sura miner under dagen, bara nån rap på tvärn men det var snabbt avklarat. Iaf så gjorde ju detta att jag hade massa tid att scrappa så det blev inte mindre än 2 los :-) varav den ena inte är till nått särskilt alls så den kan ni få se nu på engång :-)

Fotona tog jag fören vecka sedan på min lilla kullerbytta, scallopcirkeln hade inte hål i sig men det fixades ju snabbt med en håltång och sen trädde jag i lite Floss. Älskar denna LO, enkel och med fokus på mina älskade foton :-) så då behövs det inte nån mer rudrik än just såhär:

"Edit"

Rubriken är thickers från American crafts, jag hade slut på E:n men då såg &-tecknet ut sådär som en bakvänd trea och det var ju superfint som ett E tyckte jag! så nu vill jag hellre använda sånna E.n än de som var meningen att vara E:n :-D I övrigt är det ju bara ett papper från Basic grey längst bak, sen en scallopcirkel från Crate, blingswirl från prima och så en bit vit floss från Karen foster.

Det mittersta kortet har jag precis beställt som motiv på mitt VISA-kort :-) tänk va fint de kommer bli :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...