2009-03-16

Layouter till SWE

Ja nu kan jag blogga TVÅ los som jag gjort till SWEbloggen, den första har jag gjort till dagens skissutmaning och min LO har jag gjort till Matildas album och titeln säger väl det mesta :-) på den dolda journalingen står det om hur mycket hon längtade och tjatade om "När kommer bebisen" och hur hon ropade genom naveln in till bebisen å bad "den" komma ut.

"Äntligen storasyster"


Tyckte det blev sött med de två hjärtanen från ett filtband, ett litet och ett lite större :-) precis som mina två tjejer.


Nästa LO är till färgutmaningen och för att se vilka färger det är och se skissen till LO:n ovan gå in på SWEbloggen och läs mer. Ett foto på en trött Matilda från i somras :-)

"Mys"



Nu ska jag kika på ett par foton på datorn förå se vad det är för datum de togs, har TVÅ LO:s som är halvfärdiga uppe i mitt scraprum :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...