2009-03-23

Kaotisk helg ;-)

Haha ja hej på er, som ni såg så fick jag plocka in en gästbloggare för att ni inte skulle bli sura på mig ;-) det var ju åtminstonde JAG som hade fotat ett par av fotona OCH så var jag ju med på ett av dem :-D så lite delaktig var jag :-p

Varför jag varit frånvarande? Jo i lördags var det kalas för min treåring här hemma vilket har inneburit ett par dagars förberedelser innan åxå, bakning, städning m,.m. ni vet hur det är. Sen igår så var det Hermans dop, då ska mna ju lyckas få alla fyra familjemedlemmar badade, rakade (endast den största), naglar klippta, håret borstat, fina rena kläder och I TID till kyrkan! Sen hade jag det ärofyllda uppdraget som "dopfotograf" :-p haha jag fick främsta raden helt för mig själv och mina objektiv låg framdukade istället för psalmboken :-o

Hinner inte visa så mycket nu heller då dagen bjuder på hörselkoll för edit m.m. m.m. men ni kan få se ett par foton från Hermans dop så kommer det en uppdatering med foton från kalaset och mer om vad hon fick å hur hon gjorde m.m. m.m. lite senare:





Busig och blyg storasyster hade roligare på eget håll:













nu är det en liten som vägrar låta morsan sitta här nå mer :-D



///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...