2008-12-21

Årets kortaste dag

ja idag är det årets kortaste dag men den kändes inte så mycket mörkare än andra dagar för det var klart, soligt och minusgrader ute. Helt underbart! Jag och Matilda började dagen lite segt vid 08.20 och gick sedan ner och åt frukost. Fredrik kom hem vid 04 i morse så han fick sova vidare.

Matilda och jag klädde oss, å sen ringde jag till Elin för å se vart de var. Det var Pär som svararde, han var hemma med barnen så vi åkte upp dit så att Tildan och Ester skulle få leka lite. Så de blev en timmes utelek ungefär. Sen gick vi in å drack kaffe å brudarna lekte, åt macka och sedan även lunch innan vi for hemmåt igen för å få upp fredrik vid 13 ungefär.

Lite foton från dagen:








Blev lite magfoton idag åxå men dem har jag inte ens kikat på än :-) nu håller Fredrik och hans bror på å skottar bort snön nere vid juddans stuga så att hennes mamma och syster ska kunna bo där i jul och jag, juddan och Matilda är bara hemma, äter mellis och tittar på Pippi.


Kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...