2008-12-30

Skämmer bort er

Ja nu blir ni bortskämda med scrap-inlägg ;-) men de har ju varit dåligt på den fronten så det är ni värda :-p Iaf så visas idag den första LO.n som jag gjort till SWE-bloggen sen jag blev ny inspirationsdesigner där :-) har fler på gång som kommer visas där under de närmaste veckorna :-)


Denna LO är skapad till "skissutmaningen v.1" och den fina skissen och vart ni skickar in hittar ni HÄR hos SWE och här kommer min tolkning:

"Sista April i annefors"


En lo med foton från när vi firade sista april i annefors hos Åsa (Asali), Matte och Ellen. Överst är ett foto där Matilda och Elllen kollar på kasen och Ellen äter korv, sen är det kasen å längst ner är en närbild på tildan hur hon såg ut efter att ha ätit korv med bröd :-D
En väldigt enkel LO för å vara jag men jag gillar ju att variera mig :-D å det ÄR vit cardstock i grunden men vad säger man....den skulle vara inskickad den 27/12 å ni vet ju hur vädret har varit, grått grått å grått....

Det rödflammiga pappret är ett ganska gammalt Basic grey papper som jag haft lääänge så de kändes extra bra att det blev använt, å det oranga var en spillbit av ett "Making memories - Animalcrackers Ella".


Have a scrappy new year!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...