2008-12-20

Nya mössan

Vet inte nu hur mycket jag skrev om det men för ett tag sen så fick vi ju låna en mössa av ester då matildas mössa vart dyngsur och hennes andra börjar bli ltie liten å resten är för tunna när det är många minus. Iaf så beslutade ju jag  å fredrik oss för å köpa en lindbergsmössa som man knyter under hakan, de sitter så bra runt öronen och ner en bit i nacken.

Den tildan lånade var ju den bruna med en döskalle på, iaf så var ajg ner på en affär på stan å fick bläddra i katalogen å besltuade mig för en svart/vit mössa för att hon ska kunna ha den med både den vinröda overallen och den knallrosa jackan å även andra kläder.

Här är den iaf:



inte så bra foto men ville ju visa mössan :-)

å så måste jag visa nått mer kort på oss från idag för vi hade så skoj ute i snön, vi skulle ju fixa julgran så de blev en massa bus å skoj å skogspromenad m.m. m.m. å inte en enda förvärk har jag känt på hela dagen/kvällen. Men kullerbyttan har haft några väldiga övningar för sig nu på kvällen så jag hopaps att h*n vill skruva på sig ltie å hamna mer åt sidan så jag slipper vidöppet läge :-)




mys och puss på er ♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...