2008-12-13

Do not open until christmas...

.....eller inte före nyår heller :-) min Luciamage inslagen med fin röd rosett :-) den mest spännande julklappen av de alla får vänta där inne ett tag till. Det får bli en födelsedagspresent istället :-)






Magen börjar bli stor även om ajg får höra att de inte syns att jag är gravid ibland :-D haha vet inte om jag kan förstå de riktigt :-P jag som får låna fredriks stora skoterjacka när vi ska gå ut....speciellt nu, det står -18 på termometern :-O



Ikväll har vi varit hos A & A på middag :-D jag hade med mig en flaska julmust åt värdinnan :-D vi är ju båda gravida och har faktsikt bf 21 & 22 januari så ingen av oss kan ju dricka men julmust vet jag är hennes absoluta favoritdryck just nu så då fick den agera "gå bort Vinet", Fredrik tyckte dock de var tråkigt med julmust en lördag så han hadem ed ett par öl till sig å Anders istället.


Nu sover dottern och sambon är borta å dricker ett par öl så jag bloggar å kollar på harry Potter å snart ska jag ta tag i en ny LO tror jag :-) om jag itne somnar först. kramkram
"Vecka 35" 40 dagar till BF idag på självaste Lucia
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...