2008-12-18

Lägesrapport

Hejhej

idag är det bättre men inte bra. Inatt somnade jag som en klubbad säl och sov utan att vakna fram till kl 07 så när jag vaknade då så kändes de som att ena höften hade gått av å fogen fram kändes som ett stort svidande sår. Jag hade alltså legat i exakt samma sovställning i 7 timmar för jag var så utmattad av att ha haft ont hela kvällen.

Kände mig iaf väldigt utvilad idag pga den sammanhängande sömnen. Men vid minsta rörelse så kommer det sammandragningar, dock inga som gör ont som det gjorde igår.

Var och handlade på förmiddagen å sen har jag bara varit hemma, håller på med ett utskick (jobbar alltså) men det är ju bra att jag kan jobba innifrån vardagsrummet :-) kan sitta i soffan å vika papper å sitta vid datorn för å fixa med utskriften.


Ni var några stycken som blev sugna på en egen filt från Ceci såg jag :-) kan ju svara så alla ser att filten betalar jag 200kr för och mössan 100kr sen tillkommer det porto. Hur billgit som hellst med tanke på att det är handgjorda fina saker och man får ju på det viset en lite mera unik filt/mössa/body än om man går å köper en på t.ex. Lindex eller barnens hus för samma pris. Gå in i hennes blogg om ni vill kika på vad hon syr/stickar mera, hon verkar sy allt mellan himmel å jord :-p

Å Syster Tina, (låter som hon är en nunna men det kan jag intyga att hon INTE är) jag förstod att du skulle bli nöjd, din första systerdotter hade kanintröja på sig som sitt allra första egna plagg och på webbisen och nu nästa får en kaninfilt som första filt :-D och förmodligen på webbisen även den :-D så lite miljöskadad blev jag åxå då trots allt. Är man uppvuxen med kaniner högt och lågt, känns osm att hela min släkt på båda sidor är kaninfrälsta, kaninuppfödare, kaninhoppare, äter kaniner ja allt! kaningalningar helt enkelt. Själv tillhör jag den sista delen av släkten :-D vi som hellst ÄTER kaninerna å inte håller på åspringer runt med dem i ett snöre ;-)

Min syster har provat på alla tre av dessa saker, eller provat på hon är/gör alla tre, hon är både hoppare, uppfödare å ätare ;-) av kaniner å jaa det är supergott med kaninkött så säg inget förens ni provat ;-)


ja de här blev verkligen ett mixat inlägg, allt från förvärkar till kaniner :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...