2008-12-05

Krispigt

Det är krispigt ute :-) alldeles snöigt, kallt och frostigt, det ända jag saknar är solen, tänk om solen kunde komma å skina på allt detta vita :-) vi har haft uppehåll nu under förmiddagen men tydligen är de ännumera snö på väg in som ska snöa ner på oss ända fram till imorgon kväll, får väl se om det stämmre :-)

Idag gick ajg in i vecka 34 åxå... börjar låta nära nu, när man är i vecka 36 då tycker jag de låter som man är riktigt nära :-P går osm en magisk gräns där. De var iaf KALLT att fota magbilder idag. hade jag haft mera mjölk så hade jag nog fått stå över dagens fotosession med risk för mjölkstockning. MEN nu har jag ju itne de så då kunde jag pina mig ute en stund, magen har ju typ 3-4 olika lager kläder på sig så den frös in men mina stackars fötter och armar blev kalla.






där fick ni se lite krisp även om de inte är de bästa av foton :-) magbilder kommer vid ett senare tillfälle :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...