2008-12-09

BB-väska m.m.

Ja efter gårdagens BM-besök kan jag lova att de blivit lite tjatigt med alla "Men då kommer den nog tidigt", "men då kommer den nog snart" haha bara för det så kommer jag ju definitivt få gå över 2 veckor! Vet ju att I låg fixerad för Anna sen ty vecka 30 å han kom då inte förens de satte igång henne :-) Men visst de finns nog säkert nån statistik om att de är vanlgiare att de kommer liiiitetidigare :-) men ni ska se att vi ska fira jul å nyår först iaf :-)

Iaf så kom jag på att de kanske ÄNDÅ är bra å BÖRJA tänka på BB-väskan, så jag kollade på lite listor å nu ahr jag packat ner ett par stora BH:ar plus stora tjocka inlägg för att inte förfrysa tuttarna på vägen hem. Lite andraunderkläder och myskläder åt mig, dit kom jag, men resten då :-o alla sakerna använder jag ju eller så måste jag skaffa, så de blev itne mycket packat iaf.

Förra gången hade jag (i smyg) packat ner extra kläder åt Fredrik åxå, han trodde ju att jag MINST skulle gå över 1 vecka så han tyckte inte de var nån brådska med någonting, ingen spjälsäng redo eller skötbord fastskruvat eller väska packad från hans sida alltså å så tror jag även han hade tänkt köpa ny bil innan men de hans inte heller med :-)

Iaf så har jag nu satt igång en maskin med bebiskläder :-) tyckte at de var dags nu å så MÅSTE jag ju måla den lilla byrån :-D kanske får tummen ur när jag ser alla söta kläder som behöver vikas in nånstans. Så snart kan jag ju inaf packa ner bebiskläder och overall å mössa m.m.

Kan packas snart nog:

*Kläder åt fredrik
*Förlossningsbrev
*bebiskläder
*Mynt
*CD-skivor


Att köpa:

*Lypsyl
*Godis
*Filt till bebisen å kanske ett gosdjur
*Present till Matilda
*Extra batterier till mina 3 kameror.
*Bilbarnstol


Ska packas innan vi åker:

*Pentaxen +objektiv
*Extra digitala kameran
*Lilla extrakameran
*Videokameran +laddare
*Batterier till alla kameror
*Batteriladdare
*Mobil +laddare
*Necessär
*Frukt, dricka eller nått


Okej jag veeeet att de flesta kanske har med sig EN kamera men TÄNK om min kamera skulle strejka elller om de som är där itne kan med min kamera? hellre tre kameror för mycket än en för lite! det är mitt motto från och med nu :-D


På vårat BB så finns det blöjor å bebiskläder å bindor m.m. att tillgå iaf det gör det ju inte i alla landsting.


Hmmm, är säkert en massa som man packar ner men egentligen så lööööser de sig ju, kommer jag ner med värkar så får jag nog föda barn även om jag glömt tofflorna hemma.... men eftersom vi har 10 mil enkel resa så är de inge kul å åka hem för å hämta saker i efterhand för fredrik heller :-D


Kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...