2008-12-03

Scrapbooking-mm

måste börja med å jubla lite över att jag igår fick ett mail om att scrapbooking-mm vill publicera en av mina LOs i sitt mars/april nummer så den la jag på lådan igårkväll :-)


Å då kom jag att tänka på min LO som var med i en av sommartidningarna undrar om de var Juli/augusti-numret?? iaf så booorde de väl vara okej att visa den nu när de är december :-) så nu kan ni få se, min lo som ajg gjorde till en av webmosterhelenes skisser.

"Nära dig"


En lo om att jag alltid vill ha ett nära förhållande till Matilda så hon kan prata med mig och anförtro sig åt mig :-) plus att jag vill ju alltid vara nära henne rent fysiskt åxå så hon kan fortsätta att krama mig å klappa mig å säga "ååå mamma" eller "Du är så len" :-)

Kortet är från augusti -07 så hon ser ju så liten ut :-) hade med det fotot på denna LO åxå:



den LO:n sitter i matildas album och "nära dig" sitter i vårat album, så kortet finns med i båda :-)


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...