2008-10-01

Börjat


ja nu har jag börjat få lite ordning här hemma, jag har tvättat tvätt, handlat hem mat, fått hem min lilla tjej, och packat upp våra väskor. Jobbmässigt har jag mest läst igenom alla mail, tagit emot mängder av tävlingsbidrag, bloggat alla dessa och svarat på endel mail till kunder.

har även hunnit ladda in alla foton från min "nya kamera" som jag kallar pentaxen för. å så har jag ju"skitkameran" åxå ;-) den som jag vågar släpa med mig på alla äventyr utan att vara rädd för stöld, vatten och sand. Så mycket kort är knäppta med skitkameran å därför itne lika bra som de från pentaxen men ajg ville inte riskera att bli av med den på stranden när vi badade t.ex.

En första promenad på stranden för att kolla in omgivningarna:


Det visade sig att jag kommit till himmelen, hela stranden var smockfull med snäckor och nya kom fram/upp med varje våg, helt underabrt för en "samlare" som ajg :-) fredrik blev tokig några gånger och pappa kan säkert lätt föreställa sig hur jag var med tanke på alla stenar jag släpade hem dagligen när jag var liten :-)



mera foton kommer senare, nu ska vi äta middag

kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...