2008-10-16

Höst


ja jag vet att jag har en hel massa med inlägg om höst å höstfotografier men nu rä de såhär att jag kom på att jag har en LO att visa, jag gjorde den efter en gammal skiss i tidningen scrapbooking-mm å skickade in tom ;-) de orkar jag aldrig pga materiallistan :-D

Iaf så skickade jag in två LO.s till denna skiss å den andra LO:n blev publicerad i tidnignen å jag vet itne om man får visa den än men denna kom inte med å har inte hört nått om skissboken heller å de skulle ju va klart i augusti så de är ju kört ;-) så här kommer den, med passande tema för årstiden och alltså med förra årets foton :-)

"Höst"

blev ju ltie höstfoton i fjol åxå trots dålig kamera m.m. Papper från sassafras lass - owl pals.

Min lilla skrutta, förra hösten var det mycekt sjukdom men så var det ju första hösten på dagis åxå, iår är det (peppar peppar) mycket lugnare med sjukdomar på hennes dagis överlag, det är bara fröknarna som är sjuka :-D


nu rä det dags för en dusch :-D kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...