2008-10-22

Idol, vecka 2


Här kommer då mitt bidrag till andra veckan i den stora idol-tävlingen. Denna vecka skulle man inspireras av temat "Girl power" ELLER "Söta pojkar" och jag valde det senare alternativet men tog ett par lite äldre pojkar å kallar dem därför för gubbar istället ;-)

Man skulle även ha med något mönstrat papper (prickigt, rutigt, randigt osv.), något glittrigt, något zickzack och jobba i lager på lager.

"Goa gubbar"

De lila bokstäverna i rubriken är glittriga, det lila pappret är ju prickigt :-), flera olika lager har jag ju med dessutom rubrik ovanpå fotot. Gubbarna är ju riktigt söta pojkar tycker iaf jag ;-) och döskallarna bildar ett zickzack-mönster.

Gubben som har hjälmen på sig heter Per och han som dricker :-p är Asalis man Matte ;-) hihihi, vi var på en fest i Mars iår som hade "huvudbonader" som tema :-D jag var morot :-D

Hihihi


Så såg Elin, åsa och jag ut då :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...