2008-10-15

Pysselpassion


ja nu är iaf min dataklocka 20.59 å det är onsdag idag så då får jag ju blogga mitt bidrag till första veckans tävling i pysselpassions Idoltävling :-)

Denna vecka var detta utmaninge:

" BOM-utmaning vecka 1Idoldeltagarna fick välja var sin låt som varit en hit de senaste 5 åren. Din utmaning blir att göra en LO om något stort och viktigt för dig som gått av stapeln någon gång de senaste fem åren. Något som har påverkat dig på något sätt, något som är värt att bevara för att det är en del av den du är. Som en extra twist vill vi även att du använder dig av 5 (inte mer, inte mindre) olika papper (Detta inkluderar både Cardstock och mönstrat papper)".

det var ju pga denna utmaningen som ajg började gå igenom fotona från Matildas födelse för det är ju verkligen en episod i mitt liv som varit stort och livsförändrande. Så denna LO var verkligen en personlig bearbetning att få gjord :-/

"Bakom trötta ögon"

min lilla skrutta och jag, fotot har mamma tagit när Matilda var ca 1 vecka gammal :-)


å JA jag vet att jag är insnöad på cirklar och veckat band :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...