2008-10-29

Hemlig låda


Nu kan jag visa mitt bidrag i idol-tävlingens tredje vecka.
Denna vecka var det ABBA-tema och man kunde välja mellan 4 olika ABBA-låtar att ha som tema och jag valde "Does your mother know" och så liftade jag en idé som jag såg inne hos Lotta Rubom tror jag de var, ja de var det ser jag nu.

Så det blev en egen liten låda till Matilda att ha hemlisar i :-) hon är helt galen i sin låda å lägger i småsaker i den hela tiden :-) Höll den ganska ren då hon ändå skulle slita av grejer om det var för mycket dekorationer på den.








Bonuspoäng fick man om man gjorde något altered och om man hade nått genomskinligt med på sitt alster och jag har stansat ut egna ghoast-shapes med min QK-tång, det är en kant av "lace" på nederkanten av lådan som jag har stansat ut i en sån transperencie från Hambly. Har även sån plast under "matilda" i bookplaten.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...