2008-10-04

För annas skull


så uppdaterar jag igen :-D


Goungen ´min


Helt galen ser hon ut, hon pratar såklart (när är hon tyst?)


"Gör en min!" säger jag, då får jag detta till svar:


"Lagar mat" i en gryta som jag hittade under ett av uthusen när jag flyttade in här, tyckt eden var charmig så nu står den uppställd på en sten i trädgården, kanske tar mig för att plantera blommor i den nån vår, det är dessutom nån litet rosthål i botten så det är ju itn eså dumt för blommor.


Hon fick ju som sagt ha egen kamera, dessa foton kanske ni får se nån dag :-D


Får man vara såhär söt?



Den rosa fleecejackan är den innerjacka som ajg pratade om som hörde ihop med den jacka jag visade ett par inlägg ner. denna är ju perfekt för höstdagar då de inte blåser men är lite ruggigt. Å sen sätter man som sagt ihop den med den andra jackan så blir den riktigt tjock å härlig.

Nu hoppas jag snart anna slutar gnälla att INGEN uppdaterar bloggen nå mer för jag vet itne huuur många gånger jag uppdaterat sen jag kom hem ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...