2008-10-25

Fotodag


ja idag har de fotograferats maaaasssooooor. på min kamera som inte ens var den kameran som "skulle användas" så var det 409 foton :-) så hur många foton den här tjejen har på sin de vet jag inte om jag vill veta ;-)



Helena var huvudfotografen idag och jag längtar efter att få se hennes bilder på oss alla tre :-D

Den här vackra kvinnan fångade jag på ganska många bilder iaf:


Såhär ser en tjockis ut in action:



och såhär vacker ser en annan tjockis ut med sin underbara kanonkula :-)



Som ni ser så är detta en snabb sneak peak, jag har bara hunnit kika igenom bilderna lite snabbt så det är inga behandlade bilder, inga är omgjorda till svart/vitt eller sepia och inte så många foton på våra maga än så länge :-D

Men vi hade ju en hjälpreda idag åxå som sa åt oss hur vi skulle stå och sitta, det kom emellanåt tydliga direktiv som "Sitta såhär nu!" och "ha dockan i knät":




och så kan ni få se ett av mina favoritfoton på mig från idag, som jag hittat hittills iaf :-)




ska se om jag scrappar lite ikväll, har iaf börjat på ett bidrag till idol-tävlingen som jag fick såååån inspiration till :-D är supersugen att få fortsätta på den :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...