2008-10-20

Välkommen till världen


Sat¨te mig å gjorde ett välkommen till världen kort till min systers kompis. Dottern hennes fyller väl snart 1 månad men jag har bara vetat om henne i ett par veckor iaf :-) tänkte helt enkelt skicka iväg ett kort så där endå från mig å syster yster.

Tror verkligen inte Pucko läser min blogg så därför visar jag kortet.



remsorna har jag stansat ut med dymomaskinen fast haft vanlig pappersremsa i som jag chalkat på bokstäverna på. Siffrorna är "flockade" alltså lite ludna å mysiga :-D det pappret kommer från making memories och heter"Animal crackers Ella - Flocked numbers" det å många andra i den serien å i killserien Jack som hör till finns i shopen, perfekta till bebiskort å layouter.


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...