2008-10-27

Snart bm


Ja nu ska jag snart iväg till barnmorskan, dags för första mätningen av magen å jag förväntar mig ett ganska litet mått, å nu undrar ni säkert varför men grejen är den att den bm jag har tydligen mäter lite annorlunda än vissa andra bm så hnenes mått verkar va ltie mindre men mäts man hos samma så får man ju ändå bekräftelse på att magen växer även om de är olika hur de mäter.

Skulle jag gissa så tror jag att jag ligger på +5,5kg ungefär men man vägs ju olika tider på dagen och med olika mycket kläder och så när man är på mvc så de kan variera lite men jag väger mig alltid på morgonen hemma innan frukost så jag har koll å min våg säger plus lite mindre än 5,5kg, ca 5,3kg.


Nu så såg jag att helena har skickat cd:n med alla foton från i lördags åxå :-D ska bli så himla kul å se om det blev nått kort som vi är bra på alla tre :-D haha de är ju tine så lätt att alla tre ska va nöjd precis :-) "nä där har ju jag dubbelhaka," "kolla min min där" och "men vad gör jag med händerna på det där kortet"...känner ni igen er?


på förmiddagen idag var jag och Matilda till Anna och Isak och fikade å lekte, då fick matilda provsitta lilla hästen fast medans Anna höll ett stadigt tag om hästen och ett stadigt tag om Matilda :-D Får se om hon får prova mera nån annan gång med asdel å hjälm å hela köret :-D haha lillskruttan blev alldeles supersugen på hästarna.

Nu ska jag snart väcka Snuttan å åka ner på stan, träffas upp med Ann-Sofie så ska hon ha matilda medans jag är till BM.


Å i kväll är det dags för scrapträff :-) än så länge så håller våra varannan-vecka träffar i sig men de är svårare å svårare för elin å va med å snart blir de nog ännu svårare :-) å sen kommer jag falla ifrån säkerligen :-) men vi får hoppas att vi efter att vi alla landat och kommit igång kan komma igång med träffarna igen :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...