2009-01-23

Årets första

Igår så bjöd Elin på årets första Semla som självklart måste fotas för att förevigas ;-) jag är inte sån som "måste" vänta till fettisdagen för desto fler semlor man hinner äta per år desto bättre anser jag ;-) men eg kan man ta bort brödet å grädden å ge mig en klick mandelmassa :-p



mmm å idag när jag vaknade så var jag tröttare än p ålänge kändes de smo, ändå hade jag fått en halvskaplig sömn, dock lite störd av rethostan jag dragit på mig. Iaf så vaknade jag å var trött, deppig å kom på att jag nu för första gången gått över bf.... är på bf+1 idag, något jag slapp med Matilda. Tröttheten beror väl på en blandning av lång tid av dålig sömn, stor tung mage, depppighet, förkylning och att ajg fått slut på järntabletter....

Efter dagislämningen åkte jag för å handla mig en ananas som sägs kunna sätta igång en förlossning :-D även om jag inte trot så mycket på alla dessa grejer som sägs sätta igång de men Ananans är ju sååå gott å nyttigt å ja de skadar ju itne att äta lite mera frukt nu precis :-) så nu sitter jag å mumsar :-D

Köpte även nya järntabletter så nu ska jag ta 2/dag fram till förlossningen å sen skadar de ju definitivt inte att fortsätta med dem efter förlosningen heller med tanke på all blodförlust.


Men vad tokig jag blir på att jag ska börja lägga på mig vätska NU, igårkväll var jag så törstig, satt med en stor tillbringare vatten å bara drack å drack hela kvällen men tror ni jag behövde kissa nått alls i natt? nepp, ser hur mina vader sakta försvinner å blir som två stora stockar och hur mina kinder börjar växa ihop med halsen :-o känner mig som en valross.


Nä jag kan bjuda på ett kort på en vackrare kvinna istället :-) hon är sånt enormt stöd nu och alltid! Så här ser hon ut när vi är ute på våra magfotograferingar:








Nä nu över till mera jobb jobb å jobb :-p

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...