2009-01-23

Hes

japp nu har jag i stort sett tappat rösten! började med en liten förkylning i tisdags, var trött å hängig även under onsdagen men sen blev de ganska bra, men natten till idag så hostade jag som sjutton. Under förmiddagen satte jag i mig nästan en hel färsk ananas ;-) vilket kanske sved lite i halsen det med efter att ha hostat sönder den lite halvt först.


Så sen under kvällen har min röst sakta men säkert försvunnit ;-) det posetiva med en förlossning nu vore ju för fredriks och barnmorskornas skull, även om jag skriker för full hals så låter de mer som ett svagt brölande. Eller nått sånt :-p


Men jag har nu sluppit förvärkar i ett par dagar, eller sluppit men de har varit vääääldigt få så de känns som jag itne haft nå alls. sammandragningar har jag haft men de är ju bara lite smådryga, gör inte ont. Hoppas ltie att de kan vara "lugnet före stormen" att förvärkarna låter livmodern vila lite inför det "riktiga" arbetet :-)


Sååå imorrn blir det nog lite utelek med Tildan, Vi ska nog åka upp till Ester å leka ute i hennes fina snökoja :-) å där uppe bor ju farmor åxå så de är många att leka med där uppe särskilt nu när Juddan å Tompfa är "hemma" över helgen :-)

Imorrn kväll är de självklart dags för körslaget! å Tildan ser såå framemot de, så kul å se hur hon har koll på de, när de blir "Pink - So What" på radion så stannar hon helt upp å så kommer världens smajl sen säger hon "De är lika som på körslaget" eller "lyssna, vad låter de som?" för nog minns hon att det var den låten de framförde förra lördagen. å sen även Live på söndagen när vi var ner på tingshustorget å kikade på dem. Får se imorrn kväll vad de har klippt med från den "träffen" :-D


På söndag blir de en tripp till rengsjö, ska hämta en frysbox å så blir de nog att vi äter lite pizza. Ska fråga pappa om de kanske vill äta pizza med oss då? Ni kanske läser här :-D vill ni äta pizza med oss på söndagkväll vid 18? hihihi  (som ni märker så räknar jag nu kallt med å gå över till den 29 MINST!)


NU har jag nyss tagit en varm go dusch å ska gå å sova :-)


Kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...