2009-01-11

EOV v.2 - skratt

Nu kan jag äntligen blogga en ny lo åxå, skapar ju mestadels till SWE nu för tiden och det är ju ltie fördröjning mellan scrappande och bloggande då, men nu får jag visa en LO som jag gjorde  i december till denna veckas "Ett ord i veckan" (EOV) Ordet man ska ha med i sin rubrik denna vecka är "Skratt" och jag har scrapapt denna LO med Matilda och Ester som busar bland höstlöven:

         "Bus & Skratt"


Blir du inspirerad att scrappa med ordet Skratt i din rubrik så kika in hos SWE så ser du vad de är som gäller och när och vart man ska skicka in sin layout för att kunna bli publicerad på deras blogg.


Å jaaa jag vet att jag var alldeles för sen att uppdatera bloggen idag, har ju tom hunnit bli efter midnatt men vi var bortbjuden på mat nu på em/kvällen, hem till Elin och Pär, där det bjöds på tacos och sen har Ester och Matidla badat i deras badkar tillsammans vilket var helfestligt ;-)

Idag på dagen har jag/vi städat ut delar av julen här hemma, slängde ut julgranen och plockade ner adventsljusstakarna iaf. imorrn blir de lite mys med familjen, fredrik å tildan ska åka skoter (finns de som tycker att JAG ska åka skoter för att skumpa ut lilla k men jag vet inte om jag orkar) å så ska jag försöka få in alla julsakerna i skrubben igen, nu ligger de i min scraphörna för att komma ur vägen å där kan de ju inte ligga för då kommer ju inte jag åt att scrappa :-D

Nu ska jag sova, å jag ska sova sååå skööönt å försöka sova ut imorrn bitti åxå för tildan blev kvar uppe hos farmor å farfar i kväll för å få kolla på "KÖRSLAGET!" tildan är helfrälst vid det programmet ;-) Bollnäskören är ju både klädda i hennes favoritfärg (lila) OCH deras team heter TEAM HANNA, ("Lika som dig mamma" säger tildan konstant)

God natt

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...