2009-01-16

Sötaste

Ikväll när jag å tildan å fredrik kom hem så satte jag å tildan oss i vardagsrummet så hon skulle dricka välling å så kollade vi på lets dance :-D "musiiiik" sa tildan å dansade emellanåt.

Iaf så satte jag mig en sväng vid datorn å tildan satt i soffan å drack, då hör jag hur hon blir helt uppspelt å skriker "MAMMA en prinsessa, kolla mamma en prinsessa!!! mammaaaa, kolla, jag vill haaaa henne!!!!" Jag fattade ingenting, vad/vem var de hon ville ha???


Då ser jag på tv:n MAGDALENA GRAAF i rooooosa fin klänning som dansar, tildan var helt förtjust, det var ju definitivt en prinsessa!

Så himlans söt, men då kom fredrik in å förstörde den mys-söta stämningen med sitt "Jaaa, för ett par år sen skulle jag åxå velat ha henne....." han var nog inte lika söt som tildan i sitt uttalande......


Nu skaj ag soooova, kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...