2009-01-31

Tillåt mig presentera....

.....min lilla kullerbytta Edit Veronica K Eskilsson:



Torsdagen den 29 januari bestämde hon sig för att det var dags att komma ut, den första känningen att någon öht var på gång var vid 23:30 men vid 00:30 kom första värken och sen gick det fort så vid 06:32 såg hon dagens ljus på Gävle bb.

Jag andades lustgas som en tok och så satte de två akupunkturnålar i min rygg men de märkte jag inget av :-) de han bara sitta där en kort stund innan hon var ute åxå.

I korta drag så kom vi till gävle vid 03.30, vid 04 var jag öppen 3cm, vid 05 var jag öppen 5cm å sen vid 06:15 var jag öppen 10cm men de var kvar en liten kant kvar som BM masserade bort när jag hade en värk och då hade jag krystvärkar så vid 06:30 fick jag börja krysta å 2 krystvärkar senare (06:32) så kom hon ut.


De små fötterna, hon ligger inlindad i sin fina filt som ni kanske minns min jakt på :-) "jakten på den perfekta filten" :-) hon hade även sin filt med sig på sin webbisbild.








Nu ska vi snart till att sova, får se om vi får sova mera inatt nu när vi är hemma istället :-) lillskruttan äter ju självklart konstant på natten men de är ju bara att sova när man kan på dagen istället.


Tack så jättemycket för alla kommentarer, sms, gästboksinlägg m.m. m.m. blir alldeles varm över alla som lyckönskar oss och som väntat med mig på lilla k :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...