2009-01-07

när? aldrig?

ja ni när kommer lilla K kika ut? det är ju ändå mer än 2 veckor till bf och man kan ju gå över 16 dagar här i gävleborg om mina källor har rätt ;-)

Själv har jag ju en längre tid trott på den 29/1 men sen så hände de ju en massa knas å vi fick ställa in oss på att lilla K kanske ville ut tidigt, men det verkar inte längre så, det verkar som ajg ska få lida av förvärkar några veckor till. När jag gått hela dagen imorgon så anses Lilla K vara "färdig", även om man inte kan veta allt exakt på en dag så är det en tumregel.

Idag ska jag till BM å se om jag kan få reda på nått mer. men innan dess så undrar jag om ni har lust å gissa lite? gissa på vilket datum lilla k kommer?

om ni vill kan ni ju skriva mer utförligt hur ni gissar med både datum å kön å kanske nått mer ni vill gissa på? som vikt eller längd eller om den har hår :-D



Min gissning är att jag får en Tjej den 29/1 som kommer väga 3 800gr och vara 54cm lång. Hon kommer ha lite mera hår än sin syster (inte så svårgissat kanske för MINDRE hår än tildan kan INGEN ha)
Kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...