2009-01-25

Sötis

Hittade precis ett sånt gulligt kort på Ellen i min kamera. Tror de är Judit som kanske tagit de, vi var så många fotomänniskor här igår å alla donade med allas kameror kändes de som eller med min iaf :-p

Iaf så var Ellen, Åsa och Helena hit igår för å fira mig lite :-) Bra å sprida ut födelsedagsfirandet lite så man får fika flera gånger ;-)

Iaf så fick jag en underbart fin lykta avdem att ha i vardagsrummet :-) å de var PRECIS en sån lykta som ajg trååånat efter att ha i vardagsrummet men inte gjort mig råd att köpa än :-D så igårkväll fick den premiärbrinna lite med massa värmeljus i. ska fota den nån dag så ni får se, ska nog fota lite fler saker som ni ska få se då åxå, som halsbandet jag fick av Elin med familj som ajg ska gravera in Matildas och kullerbyttans namn i :-) bara jag vet vad kullerbyttan ska heta först förståss ;-)

iaf över till kortet kolla vilken sötnos:



Våra tjejer blir så stora, å storasystrar blir de på löpande band åxå :-)


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...