2009-01-06

underbar

Nu har jag lyckats sova en massa under dagen känns de som, jag slocknade av utmattning och vaknade av en värk då och då men tror tröttheten var värre än smärtan vilket gjorde att jag kunde sova.

Fredrik ordnade med tildan hela dagen, när han var tvungen att jobba ltie så ordnade han så at hans farbror lekte en stund med henne. Min älskade sambo får verkligen visa vad han går för när vi får barn, både denna gången och förra gången så vet han verkligen hur han ska göra, han imponerar verkligen på mig emellanåt hur väl han faktsikt känner mig när det kommer till kritan.

Igårkväll när han värmde lite mat åt mig så tände han ett litet ljus åt mig på bordet åxå :-) det är vardagsromantik när den är som bäst! romantik behöver inte vara mer än så ♥ blev om möjligt ännumer kär i honom just då!


Mår ganska bra just nu och har därför passat på med mycket sånt "måste" göras fast alltså lugna saker som betala räkningar och tvätta en maskin tvätt. Under tiden har fredrik tömt diskmaskinen, fyllt den igen och kört den en gång till... hörs det att de samlas ganska mycket på hög snabbt när jag inte är pigg? Det är när jag mår dåligt som det märks (både för mig och fredrik) hur mycket jag faktiskt gör här hemma. Man gör ju lite hela tiden så man tänker inte nes p ådet men nu var det massor av disk, massor av tvätt plus allt jobb som släpar m.m. m.m.


nu ska här duschas och vilas, har ju sovit i stort sett heladagen så det verkar som ajg gör en "Luva" och vänder ltie på dygnet, för nu är jag alldeles för pigg så nu skulle jag bara ligga och pinas av smärtan om jag la mig, då är de bättre å sita i soffan för då gör de inte ont å ändå så vilar ajg :-)

kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...