2009-01-04

stackare :-D

vad ni är oroliga för mig :-) hihi jag tar det faktiskt lugnt, men grejen är ju det att om jag lägger mig ner så får jag jätteont och om jag rör mig så har jag inte ont alls. så det är faktsikt skönare att ta en kort liten promenad än å sitta på soffan, sitter nu i fotöljen med laptopen å detta medför att jag har förvärkar, för ajg sitter ju still.....


men inget ont som inte har nått gott med sig, för vet ni vad? jag har fortfarande inte gått upp mer än 11kg inte ens 11 är de utan snarare 10,5 :-) så blir de när man itne kan sitta still :-)


Imorgon ska jag till min barnmorska så då ska ni få lite mera uppdatering om läget med mig och kullerbyttan, å elin ska fota magbilderp å mig åxå antingen imorrn ellerp å tisdag kanske. Tror magen min har börjat sjunka mera nu så vi får se hur de ser ut på kort :-p

kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...