2009-01-22

BF

Ja idag är det beräknat att lilla kullerbyttan ska komma ut till oss.....hallåååå hör du det? fick ju Matilda på beräknade dagen så de känns verkligen som at de SKA komma på den dagen :-D Elin och jag passade dagen till ära på att fota magbilder för vecka 40. det är ju sista dagen p åvecka 40 idag, imorgon går jag in på "övertid" något som inte många hade trott när de fick stoppa i mig bricanyl för att bebisen skulle få hinna växa klart i magen :-)

Bjuder här på en kavalkad av foton från idag. Underbart väder att fota i å elin är så himla duktig! Har inte ens öppnat dem i PS utand e kommer direkt från kameran:


















Såå, bf idag, När jag kollade på fotona nu å tänker efter hurj ag varit senaste dagarna så märker jag att NU börjar jag lägga på mig vätska, så om inte bebis kommer ut snart så kommer jag säkert gå upp en massa kilo i vikt på engång nu! Har ju faktiskt bara gått upp 11,5kg denna graviditet å de är jag riktigt nöjd med!

I övrigt så var det ju en bra sovnatt i natt för de är ju varannan natt som gäller så idag är jag pigg å i natt kommer jag väl inte få sova nått igen :-p

Nästa träff hos barnmorska på mvc är på onsdag den 28. Å sen var det överburenhetskontroll med UL den 2/2.....den kan jag väl få missa iaf? va knäppt de skulle kännas nu att gå in i februari...men så är det ju, de är ju många som går över...


Nu ska vi äta lunch. Håll till godo med fotona nu :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...