2009-01-27

Swirls på SWE

Nu finns en ny utmaning ute på SWE där man ska använda någon form av swirls på sitt alster. Kika in här hos swe för å veta mer å se de andra inspiratörernas alster :-)

Å så till min LO som jag skapat med blingswirls på :-) en lite ego LO med ett foto på mig som Pylle fotade under en magfotografering i höstas, är verkligen nöjd med det fotot på mig själv å sånna foton har man ju tnie tusentals av så de gäller ju å få med dem i albumen ;-)

"{081117}"


Bakgrundspappret är baksidan av ett Basic grey - wassail-papper, det är flera av dem som har denna färgen på baksidan :-) det randiga pappret och den orangea remsan är ett gammalt My minds eye (fram och baksida) och det gul/orange mönstrade under rubriken är även det ett MME. Blommor utklippta ur ett pink paisley papper (??), gem från making memories - paperier, Blingswirls från Prima marketing (say it in crystals). Koppar minibrads och journalingblad från making memories, rubrik i thickers från american crafts och så lite floss från Karen foster at sy korsstygn med.



Å TACK för alla peppningar :-) vet att jag inte är ensam om att må såhär när man går över och att de svänger från dag till dag. Känns iaf bra att skriva av sig, något jag verkligen lärde mig att göra när jag fick min depression och som hjälper mig jättemycket. Det är bara å skriva skriva skriva oavsett om nån läser...men det gör det ju :-) ni är ju jättemånga som läser och många som kommenterar åxå och kommer med små hurrarop och peppningar och stöd :-) tack så jättemycket för det!


Kramar och godnatt, går alldeles strax in på dagen "BF +6" uppdaterar er efter mitt BM-besök imorgon. Ska inte dit förens kl 13:00 å sen tar de väl ett tag där å innan jag är hemma men nån gång imorgon eftermiddag iaf :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...