2009-01-25

Still going strong

hejhej hallå.

Här har ni en mycket piggare Hanna :-) efter bf så har i stort sätt alla "känningar" att en förlossning skulle komma försvunnit helt! Alla förvärkar är i stort sett borta nu! jag får alltså sova på nätterna! Magen som varit urspårad hela januari är de inga fel på alls (inga detaljer), visst jag har nån sammandragning då och då å de kan väl komma nån förvärk per dag men det är ju så ltie så de räknas ju inte :-)

Nej från att de såg ut som att lilla K skulle kika ut till oss för tidigt så verkar de nu sanrare som att de kommer behöva sätta igång mig eller nått. Blir itne riktigt klok på de här :-p men nu kan jag försöka njuta liiite av att va gravid iaf istället för å gå runt å tycka synd om mig själv :-p

Dessutom så VILL jag INTE att lilla K ska komma inatt för de är ju snö snö snö å de ska tydligen fortsätta snö till kl 04 i natt å sen ska de ju plogas m.m.

Anna som fick sin lilla pojk igår berättade att de är FULLT på bb dessutom, så hon har ått sova på förlossningen en natt nu åxå. Såfort de blir snöstorm m.m. så blir alla så nervösa för å få barn så då sätter de igång vet ni ;-)

Nä så nu täntke vi att de kanske kan få komma igån imorgon istället (måndag) så vi kan komma hem till nästa helg å se på körslaget ihop för de är ju FINAL å BOLLNÄS Med Team Hanna är ju i final!!! tjooo hoo :-)

Får se om de blir nå fryshämtning idag, fredrik verkar vilja det trots vädret å de är ju han som kör å bär å allt :-D så de är upp till honom hur de blir, en pizza i rengsjö blir de iaf :-)


Funderar på att gå ut å leka i snön med tildisen lite men just nu hjälper hon sin far att ploga gården å farmor å farfars gård åxå :-)

Kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...