2009-02-14

"Baka baka"

Jag har skapat en hel del till SWEbloggen och nu har det börja bloggas av det jag gjort så nu kommer ni få mer å mer scrapuppdateringar som ni märker :-) detta är ju mitt tredje scrapinlägg på rad :-p coolt.

Denna utmaning är "Var kreativ med din hålpunch", jag har sett detta upplägg på en lo nånstans och ville göra så med att trä ett band mellan de två halvorna men mitt cirkelpapper hade inga hål i sin kant så när SWE mailade över denna utmaning så kom idén direkt, hur dum får jag vara, det är ju bara å göra hålen själv ;-) så jag har använt min hålpunch (alltså den man gör hål med innan man sätter öljetter) och gjort hål i två olika storlekar runt hela kanten på mitt runda papper. För att se hur de andra brudarna tolkat utmaningen gå in till SWEbloggen.

"Baka baka"

Tyckte detta cirkelpapper kändes lite "Pepparkaks-aktigt" och bandet med rosetten är inspirerad av Tildans förkläde :-) Korten är från slutet av november 2008 när vi bakade pepparkakor här hemma. Har nästan scrappat "ikapp" ända fram tills nu så att jag kan scrappa alla söta bebiskort å syskonkort nu :-D har tom hunnit med åtminstonde en jul-layout :-p så det kanske ska bli nån till men när man har en så känns inte tvånget lika stort :-p då finns ju julen 2008 med i albumet iaf.

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...