2009-02-23

Foton

Ja jag utlovade ju ett par fotontidigare idag. ska se om brudarna låter mig uppdatera bloggen nu :-D den ena ligger å halvslumrar å verkar va på gång å bli hungrig och den andra har lagt sig men har velat bajsa i två timmar nu utan att nått kommit så det kan bli en överaskning där snart...

Foton på Edit 3,5 vecka gammal, spontan fotostund innan vi for till familjecentrumet idag:






Min fina lilla tjej :-) Varje dag förundras jag över att det fungerar så bra med Matilda, att det inte blivit mer avundsjuka eller annat. Hon är ju trottsig för det är ju den åldern men jag tycker vi klarar allt så bra ändå. (Peppar peppar) klar tålamodet tryter OFTA när man har en treåring men ändå så kan jag emellantå klappa mig på axeln å ge mig själv ltie beröm för att jag faktsikt klarar detta med två barn, varav en nyfödd å en treåring, jobbar deltid fortfarande och hinner ändå med en hel del av sånt som ajg vill göra :-)

nu blev edit HUNGRIG, men jag han ju uppa bloggen :-)


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...