2009-02-28

Cooling

Såhär såg tildan ut nu ikväll:




Coolingen hittade sina solbrillor "nu är jag lika som dig mamma" tur att inte mina brillor ser ut sådär ;-)

Å det där är hennes nya pyamas som jag köpte i torsdags. Det är 110/116 på den :-o å visst är den pösig men inte alls så storsom jag trott den skulle vara. Det är så dumt med dubbelstorlekar för 98/104 började hon juanvända för evigheter sen och de pyamaser hon har i den storleken börjar sitta "perfekt" nu å då är det inte långt bort att hon växt ur dem. å då blir ju nästa storlek 110/116 som ska vara för typ 5 åringar eller nått.

Nu är jag och brudarna ensamma hemma, Har precis lagt tildan och Edit ligger i sin vagn och sover eller är tyst åtminstonde, ibland tror man hon sover så går man å kollar då ligger hon är då är nöjd å tyst å bara tittar sig omkring :-)
Fredrik och några kompisar har hyrt en bastu så de sitterå bastar, lyssnar på hårdrock och dricker öl :-) själv ska jag öppna en "Ben&Jerrys" förpackning :-) juddan å jag pratade så mycket om det idag så nu måste jag äta ltie :-)


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...