2009-02-18

♥ Ny ♥

Här kommer den allra första LO:n jag gjorde efter Edit föddes :-) Å vad passade då bättre än en "nyfödd-lo" är nöjd att jag fått en av dessa lo:s gjord som man vill ha i hennes album, att jag lyckades få med våra armband å ändå bli nöjd med resultatet :-)

Denna LO är inte gjort till något speciellt, inte till SWE eller till nån tävling.

"Ny"


Fotot är taget på BB när Edit var 1 dygn gammal, älskar detta foto! Min söta lilla dotter.

Det röda pappret är från serien Basic grey - bittersweet, i grunden är det ett Bazzil- kraft, rubriken är ett par gamla chipboardbokstäver som var väldigt populära för typ 2 år sen?? Hjärtanen är från ett filtband, lite olika brads från making memories och så blingswirls från Prima.


Nu sover Edit ute i vagnen på altanen, tänkte vara bättre på att låta henne sova ute än vad jag var med Matilda, det fanns ingen ork i mig när matilda var liten så då vart det oftast det "lättaste" alternativet. Det är min revansh nu :-) min tur att få visa att jag duger som mamma. Jag har ju två helt underbara döttrar, Matilda är helt otrolig, imponeras av henne dagligen, trots trotts ;-) Tänk hur mycket hon pratar och alla observationer hon gör... Å så lilla Edit, hon gör väl inte så mycket än men har redan tagit så stor plats i våra hjärtan och i våra liv.

Idag kom tjejernas Farmor och hennes mamma (Gammelmormor Gun) hit för å få mysa ltie med Edit. Edit fick en supersöt liten blå klänning med tillhörande leggings :-D och Tildan har åxå fått ett paket som hon ska få öppna när hon kommer hem. Vet redan att det är en sån studsboll som man sitter på å så har den två "öron" som man håller i sig i å så hoppar man runt :-) hon har velat ha en sån i över ett halvår å nu hade de hittat en på barnenshus :-) ska bli kul å se hennes min när hon ser vad hon fått.

Nä nu måste jag städa lite, har inte dammsugit sen innan Edit föddes :-o


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...