2009-02-27

Nybadad

Här kommer en LO jag gjorde förra veckan med ett foto på lilla Edit efter hennes första bad här hemma:

"Nybadad"

Bakgrundspappret är MMe, det turkosa är ett making memories (gammalt) och det röda är creative café (har blivit rättad vad de var för papper ;-) Rubriken är ett sånt alfabete som jag hade fått i dt-paketet från Stellas.se jag beställde ju fler färger när de hade rea å eftersom ett ark endast kostade 25 kr å det var 50% så vart de ju skitbilliga :-) så jag beställde både benvita, svarta och ett till ark med bruna.

Har även scrappat lite på en till lo de senaste dagarna som jag satte den sista 3D-lacken på för bara några minuter sedan så om nån dag kanske jag fotat och beskurit även den ;-) plus att en lo som legat nästintill klar i typ 2-3 veckor har jag nu fått den sista lilla delen till så nu kan ajg göra klar den när jag får tid :-)

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...